farencat

farencat

<-PostTitle->

 

 

راه هاي مهاجرت به كانادا

 

براي مهاجرت كانادا روش هاي متفاوت بسياري وجود دارد كه در زير به معرفي بهترين هاي آن مي پردازيم:

 

مهاجرت به كانادا از طريق كار

 

مهاجرت كانادا از طريق اخذ ويزاي كاري، يكي از بهترين راه هاي مهاجرت كانادا و در عين حال دشوارترين روش دريافت ويزا مي باشد.

 

در واقع در اين روش افراد با دريافت ويزاي كاري، بعنوان نيروي مهارتي و متخصص، مي توانند اقامت كانادا را بدست آورند. البته بايد توجه شود در اين روش، شرايطي چون سابقه كار، وضعيت تاهل، مدرك زبان و سن افراد، مورد ارزيابي قرار مي گيرد.

 

 

لازم به ذكر است كه داشتن درخواست كاري از سوي يك كارفرما در كانادا (Job offer) مي تواند امتياز مثبتي براي دريافت ويزاي كاري متقاضي به حساب بيايد.

 

شرايط مهاجرت به كانادا

 

مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري

 

دريافت ويزاي سرمايه گذاري از ديگر روش هاي مهاجرت به كانادا مي باشد كه عموما مدت زمان طولاني تري را براي انجام اين كار به خود اختصاص مي دهد. 

 

در اين روش نيز ضمن انتخاب كردن نوع سرمايه گذاري، عواملي چون تمكن مالي، ميزان سرمايه و رزومه فرد، مورد ارزيابي قرار مي گيرد و متقاضي مي تواند براي خطر و ريسك كمتر در اين كار، از موسسات معتبر حقوقي و  مشاوره مهاجرت به كانادا موجود در كشور كانادا كمك گيرند.

 

 

 

لازم به ذكر است كه مهاجرت كانادا از طريق سرمايه گذاري در شهر هاي مختلف اين كشور، نيازمند رعايت شرايط مختص به همان شهر مي باشد.

 

 

مهاجرت به كانادا از طريق خود اشتغالي

 

ويزاي خود اشتغالي از ديگر راه هاي اقامت دائم كانادا مي باشد كه به افراد اين امكان را مي دهد تا بر اساس مهارت و تجربه شغلي خود، در كشور كانادا به اشتغال زايي مشغول شوند.

 

 

بايد توجه شود كه امروزه به جهت تقاضاي بسيار زياد افراد جهت خود اشتغالي، كشور كانادا محدوديت و شرايط زيادي را در نظر گرفته كه باعث شده افراد از شانس كمتري براي مهاجرت كانادا برخوردار باشند.

 

بيشتر بخوانيد  10 تا از معروف‌ترين جاذبه هاي گردشگري ونكوور

 

 

مهاجرت به كانادا از طريق تحصيل

 

ويزاي تحصيلي نيز از ديگر روش هاي مهاجرت به كانادا و دريافت اقامت دائم كانادا مي باشد.

 

 

لازم به ذكر است كه تحصيل در كشور كانادا براي افراد خارج از كشور، پولي و براي افراد تابع خود كانادا، نيمه رايگان و حتي در مواقعي رايگان مي باشد. البته هزينه تحصيل در كانادا نسبت به ساير كشور ها خيلي بالا نيست.

مهاجرت به كانادا از طريق ازدواج

 

دريافت ويزاي ازدواج نيز يكي ديگر از روش هايي است كه افراد براي مهاجرت و اقامت در كانادا از آن استفاده مي نمايند. اخيرا شرايط مهاجرت به كانادا از طريق ازدواج بسيار سخت و دشوار شده و تنها افرادي موفق به دريافت اين ويزا مي شوند كه با ازدواج واقعي مي خواهند به اين كشور مهاجرت نمايند.

 

 

 

همچنين براي دريافت اين ويزا نيز لازم است تا افراد مداركي چون ميزان درآمد و قدرت تامين هزينه زندگي، ميزان دارايي و مكان مورد نظر براي زندگي را مشخص نمايند.

 

 

مهاجرت به كانادا از طريق تولد فرزند

 

دريافت اقامت كانادا از طريق تولد فرزندان، يكي از رايج ترين روش هاي امروزي است كه افراد مي توانند با تولد فرزند خود در اين كشور، سيتيزن كانادا شوند. در واقع متولد شدن فرزند در خاك كانادا باعث مي شود كه والدين او نيز تابعيت كانادا را بدست آورده و از شهروندان اين كشور محسوب شوند.

 

 

 

لازم به ذكر است كه پس از تولد فرزند، والدين بلافاصله اقامت كانادا را بدست نمي آورند و لازم است تا فرزند با رسيدن به سن ۱۸ سالگي، از طريق  اسپانسرشيپ براي اقامت پدر و مادر خود اقدام نمايد.

 

بهترين روش مهاجرت تضميني به كانادا

 

همانطور كه در بالا گفته شد براي مهاجرت كانادا و دريافت اقامت دائم كانادا، روش هاي مختلف بسياري وجود دارد اما لزوما همه اين روش ها موفق آميز و مطمئن و سريع نيستند.

 

 

 

مهاجرت كانادا از طريق استارتاپ (ويزاي استارتاپ كانادا) از بهترين روش هاي مهاجرت تضميني به كانادا مي باشد كه اخيرا اين كشور براي راحتي و سهولت در مهاجرت و دريافت اقامت دائم و تضميني، آن را به متقاضيان ارائه كرده است.

 

 

 

بيشتر بخوانيد  مهاجرت ورزشكاران به كانادا

 

در واقع علاقه مندان به مهاجرت به كشور كانادا مي توانند با دريافت ويزاي استارت آپ كانادا، به راحتي و با صرف كمترين هزينه و وقت، اقامت اين كشور را بدست آورند.

 

 

 

با تماس با  موسسه مهاجرتي كانادا ويزاي استارتاپ كانادا و اقامت دائم و تضميني را براي خود و خانوادتان فراهم كنيد.

 

سريع ترين راه مهاجرت كانادا

 

سيستم و برنامه رتبه بندي اكسپرس اينتري (Comprehensive Ranking System-CRS) سريع ترين راه اقامت دائم كانادا مي باشد كه به افراد كمك مي كند از طريق تخصص كاري، اقامت كشور كانادا را بدست آورند. در واقع اين سيستم زير نظر فدرال و بعضي از سيستم هاي مهاجرتي استاني، بعنوان سريع ترين روش مهاجرت كانادا معرفي شده است.

 

 

در اين برنامه بر اساس ويژگي هايي چون سن، تحصيلات، مدرك زبان و سابقه كاري به افراد امتياز مي دهند. (مجموعا ۱۲۰۰ امتياز) در صورت برخوداري از امتياز و شرايط لازم، متقاضيان مي توانند پس از تشكيل پروفايل خود، در دوره هاي از پيش انتخاب شده براي امتياز بندي CRS Point، در مدت زمان ۱۵ دقيقه، به رقابت بپردازند و در صورت كسب امتياز بالا، براي متقاضيان دعوت نامه ارسال مي شود.

 

شرايط لازم براي مهاجرت كانادا چيست؟

 

شرايط اقامت در كانادا بر اساس نوع ويزا و روش هاي انتخابي هر فرد متفاوت مي باشد اما با اين وجود، توجه به برخي از شرايط براي تمامي برنامه هاي مهاجرتي الزامي است.

 

 

ارائه مدارك تحصيلي

 

برخورداري از مهارت و مدرك زبان

 

ارائه گواهي پزشكي و پليس (فرد براي مهاجرت، بايد در سلامت كامل جسمي و روحي باشد.)

 

ارائه مدارك لازم و اطلاعات شخصي

 

ارائه برنامه مهاجرتي

گروه مهاجرتي آتلانتيك

موسسه مهاجرتي آتلانتيك  تشكيل شده از تيمي كار آمد و متخصص مي باشد كه همواره متقاضيان عزيز را در يافتن بهترين روش مهاجرت كانادا راهنمايي مي نمايد.

 

مشاوران ما در تمامي شرايط و مراحل دريافت اقامت كشور كانادا در كنار شما عزيزان خواهند بود.

 

هم اكنون با مشاوران آتلانتيك تماس بگيريد.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۷ آذر ۱۳۹۸ | ۰۲:۲۰:۲۰ | نویسنده : admin |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی