farencat

farencat

<-PostTitle->


يك دوست خوب در كلاس هاي زبان پيدا كنيد كه به عنوان زبان اول خود ايتاليايي صحبت مي كند. برنامه هاي زيادي از طريق كالج ها و مدارس زبان محلي وجود دارد كه مي تواند افرادي را كه با زبان ايتاليايي صحبت مي كنند تنظيم كند. از انتقاد تلفظ خود ناراحت نشويد و درعوض از منتقد تشكر كرده و براي بهبود كار كنيد. تقويت زبان ايتاليايي در آموزشگاه دايلو در تهران متناسب با كليه سطوح مي باشد.
در هنگام مكالمه با دوستان به اين زبان با صداي بلند صحبت كنيد. آنچه را كه انجام مي دهيد روايت كنيد. اگر شغل به خصوصي را انجام مي دهيد يا ماشين رانندگي مي كنيد در مورد آن صحبت كنيد و به تلفظ خود توجه كنيد.
براي مثال همه كتاب هاي زبان ايتاليايي كه براي آموزش و يادگيري طراحي شده اند، براي همه افراد مناسب نمي باشد و لازم است با ايجاد تنوع در منبع ها، افراد به صورت موثر تري زبان بياموزند. به اين زبان صحبت كنيد، زيرا اين يكي از مهمترين مؤلفه هاي يادگيري اين زبان است. شما بايد به زبان صحبت كنيد، حتي اگر در ابتدا كمي دشوار باشد. همه شروع مي كنند به خوبي صحبت نمي كنند، اما با تمرين شما بهبود خواهيد يافت.
همينطور امروزه با وجود منابع گوناگون آموزشي كه وجود دارد و نوين ترين سبك هاي آموزشي و بسياري از شهر ها با بهره گيري از روش هايي كه موجب شود زبان آموزان بتوانند اين زبان را بهتر بياموزند و مراكز سعي مي كنند كه آموزش را متناسب ارائه دهند.
به تمرين هاي خود ادامه دهيد. بعضي اوقات ممكن است به نظر برسد كه هرگز قصد دريافت مطالب مرتبط را نداريد، اما مي خواهيد با تلاش به آن برسيد. تا زماني كه روش هاي يادگيري خود را تمرين كرده و تغيير دهيد، مي توانيد سعي كنيد به صورت بهتري اين زبان را در كنار كلاس بياموزيد.
همچنين بسياري از مردم به دليل دقيق بودن و روشي كه در آن مي توان به زبان صحبت كرد، ايتاليايي را به عنوان يكي از زيباترين زبان هاي جهان مي بينند. با توجه به نحوه نسبتا پيچيده و تغيير شكل افعال، آموختن زبان هاي ايتاليايي بعضي اوقات ممكن است دشوار باشد. اما يادگيري هر زباني چالشي است كه ارزش انجام آن را دارد. اگر مي خواهيد هر چه سريعتر به زبان ايتاليايي صحبت كنيد، بنابراين لازم است به موارد گوناگوني توجه كنيد.
بياموزيد كه چگونه درخواست كمك كنيد. اين امر به ويژه در صورت نياز به افراد ايتاليايي زبان ديگر است كه آهسته تر صحبت كند يا خود را تكرار كند. حين تمرين حتما كلمات را در فرهنگ لغت خود جستجو كنيد، زيرا ترجمه انگليسي و معناي آن در اين زبان متفاوت است.
البته هميشه خوب است كه اين نكات را با هم مخلوط و مطابقت دهيد و حتي آن ها را تركيب كنيد تا به شما در يادگيري سريع اين زبان كمك كند. مهم است كه انجام اين كار را سرگرم كننده كرده و آن را به عنوان كار سخت و طاقت فرسا رفتار نكنيد. با استفاده از اين نكات در رابطه با كلاس هاي ايتاليايي مي توانيد به راحتي زبان جديد را انتخاب كنيد.
با صداي بلند صحبت كنيد و اين كار ساده به نظر مي رسد، اما صحبت كردن با كلمات با صداي بلند براي يادگيري تلفظ صحيح مهم است. يك روش ساده و سرگرم كننده براي يادگيري تلفظ يادگيري آهنگ به زبان ايتاليايي است. بسياري از آهنگ هاي كودكانه وجود دارد كه ثابت مي كنند ابزارهاي خوبي براي يادگيري تلفظ ايتاليايي هستند. به طور دقيق گوش دهيد و به نحوه صحبت زبان ايتاليايي گوش دهيد و مي توانيد فيلم مورد علاقه خود يا انيميشن هاي حرفه اي و كودكانه را خريداري كرده و هنگام مشاهده، گزينه زبان ايتاليايي را انتخاب كنيد.
در واقع اين باعث مي شود كه شما در محيط يادگيري و تفكر به زبان ايتاليايي نيز بياموزيد. احتمالا تعجب خواهيد كرد كه با يادگيري چند عبارت رايج به زودي مي توانيد مكالمه هاي طولاني داشته باشيد. سعي كنيد كه به اين زبان فكر كنيد و در مورد ايتاليايي ها در مورد چيزها فكر كنيد.
من هميشه توصيه مي كنم كه روز خود را در ذهن خود برنامه ريزي كنيد، اما سعي كنيد آن را با استفاده از زبان ايتاليايي انجام دهيد. در ابتدا ممكن است اين كار دشوار باشد، اما به محض عادت كردن به سرعت آسانتر مي شويد. يادگيري زبان ها همه مربوط به تمرين، تمرين و تمرين بيشتر است. هرچه تمرين بهتر و كارآمد تري داشته باشيد در يادگيري زبان خواهيد بود.
از عبارات هاي ايتاليايي استفاده كنيد و براي مكالمات روزمره از عبارات بيشتر استفاده نماييد. معمول ترين عبارات مانند صبح بخير، خداحافظي كردن و چيز هاي رايج را بياموزيد، بنابراين مي توانيد مباحث عادي مكالمه را باز و درك كنيد. وقتي در طول روز به فردي سلام مي كنيد، به اين فكر كنيد كه چگونه اين عبارت را به ايتاليايي بگوييد. شما مي توانيد اين جملات را چندين بار به اين زبان بيان كنيد.
وسايل برچسب موارد مشترك در اطراف خانه خود را با نام موردي كه به زبان ايتاليايي نوشته شده است برچسب بزنيد. احساس مي كنيد اين يكي از ساده ترين و كم بهره ترين تكنيك ها براي يادگيري يك زبان جديد است. با برچسب زدن به موارد خانگي معمولي، در طي چند روز كوتاه شما مي توانيد اسامي بسياري از اصطلاحات واژگان متداول را به راحتي ياد بگيريد.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | ۰۲:۳۴:۲۷ | نویسنده : admin |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی