farencat

farencat

<-PostTitle->

 

رادار نقطه كور اوت لندر

رادار نقطه كور خودرو آپشني كاربردي براي افزايش امنيت و كاهش احتمال تصادفات رانندگي ست. اين آپشن به راننده كمك مي‌كند تا به‌موقع از نزديك شدن هر وسيله‌ي نقليه‌اي به نقطه‌ي كور خودرو حين رانندگي آگاه شده و درنتيجه فرصت كافي براي انجام واكنش مناسب را داشته باشد. گرچه اين آپشن مي‌تواند براي تمامي خودروها كاربرد مؤثر داشته باشد، اما رانندگان خودروهايي كه طراحي اتومبيل‌شان به آن‌ها امكان مشاهده‌ي وسعت كمتري از فضاي اطراف را مي‌دهد بيشتر از ديگر رانندگان به اين آپشن نياز دارند. ميتسوبيشي اوتلندر نمونه‌اي از خودروهاي اخير است كه به علت شاسي‌بلند بودن داراي نقاط كور بيشتري ست و درنتيجه استفاده از رادار نقطه كور هنگام رانندگي با آن امنيت راننده و سرنشينان خودرو را به ميزان قابل توجهي افزايش مي‌دهد. در اين نوشته بيشتر رادار نقطه كور ميتسوبيشي اوتلندر و نكات مهم در خريد آن را بررسي خواهيم كرد.رادار نقطه كور ميتسوبيشي اوتلندر | خريد رادار نقطه كور ميتسوبيشي اوتلندرهمان‌طور كه اشاره شد رادار نقطه كور خودرو آپشني ست كه نزديك شدن وسايل نقليه‌ي ديگر به نقاط كور خودروي راننده را به او اطلاع مي‌دهد. منظور از نقاط كور خودرو نقاطي هستند كه راننده حتي با استفاده از آينه‌هاي جانبي و آينه‌ي جلوي اتومبيل قادر به ديدن آن‌ها نيست و اين نقاط عمدتاً شامل قسمت‌هاي انتهايي خودرو هستند. مسلماً اين محدوديت ديد مي‌تواند در برخي شرايط مانند تصميم براي تغيير لاين خطرآفرين باشد. سيستم‌هاي رادار نقطه كور طراحي شده براي تمامي خودروها از جمله رادار نقطه كور ميتسوبيشي اوتلندر داراي سنسوري هستند كه نزديك به نقطه كور خودرو نصب مي‌شود. اين سنسورها هنگام فعال بودن رادار نقطه كور ميداني فرضي را در اطراف نقطه كور خودرو ايجاد مي‌كنند و ورود هر وسيله‌ي نقليه‌‌ي ديگر به اين ميدان را با استفاده از سيستم اعلام هشدار به راننده اعلام مي‌كنند. اعلام هشدار رادار نقطه كور خودرو معمولاً به‌شكل علامت زردرنگي ست كه روي آينه‌هاي جانبي خودرو نمايش داده مي‌شود. اين علامت‌ها هنگام وارد شدن وسيله‌ي نقليه‌ي ديگر به ميدان نقطه كور خودرو از هر سو، روي آينه‌ي جانبي همان سمت خودرو ظاهر شده و بدين‌ترتيب راننده را از موقعيت وسيله‌ي نقليه‌ي نزديك شده به خودرو آگاه مي‌سازد. در برخي از سيستم‌هاي نقطه كور رادار خودرو هشدار دستگاه به‌صورت صوتي به راننده اعلام مي‌شود و در برخي سيستم‌ها نيز از لرزش خفيف فرمان براي آگاه ساختن راننده استفاده مي‌شود. مزيت اين دو روش اعلام هشدار نسبت به علامت هشدار روي آينه‌هاي جانبي اين است كه در روش اول اين احتمال وجود دارد كه سيستم ورود وسيله‌ي نقليه‌ي ديگر به ميدان نقطه كور خودرو را از طريق علامت زردرنگ روي آينه‌ي جانبي به راننده اعلام كرده باشد اما توجه راننده به آينه‌هاي جانبي نبوده و درنتيجه از اين هشدار آگاه نشود. مسلماً چنين مشكلي در روش‌هاي صوتي و لرزشي وجود نخواهد داشت.

پدل شيفتر سانتافه

پدل شيفتر سانتافه آپشني هيجان‌انگيز است كه امكانات مفيدي را در اختيار راننده قرار مي‌دهد. به طور كلي نصب اين آپشن موجب سهولت در رانندگي شده و در نتيجه با تجهيز خودروي خود به آن از رانندگي لذت بيش‌تري خواهيد برد. اين آپشن در چند سال اخير جزو پرفروش‌ترين آپشن‌هاي سانتافه بوده و علت اصلي محبوبيت آن، كارايي بالايي است كه دارد. در اين متن به توضيح بيشتر در مورد دنده پشت فرمان سانتافه پرداخته‌ايم، لذا براي كسب اطلاعات بيش‌تر با ما همراه باشيد. گيربكس‌هاي دستي ديگر كم كم در حال خروج از صنعت خودروسازي هستند، چرا پدل شيفتر به بازار آمده و با نصب آن به راحتي و سرعت مي‌توان دنده را تعويض و يا خلاص كرد. اين آپشن محبوب علاوه بر اين‌ها امكان حذف دنده از روي كنسول مياني را نيز فراهم مي‌كند كه در نتيجه به خلوت‌تر شدن فضاي داخلي اتومبيل مي‌انجامد. پدل شيفتر همان دنده پشت فرمان است و با استفاده از اين آپشن دنده در دسترس شما خواهد بود، لذا بدون رها كردن دست از روي فرمان اتومبيل مي‌توان دنده را تغيير داد. در حقيقت پدل شيفتر پشت فرمان اتومبيل نصب مي‌شود و به شما اين امكان را مي‌دهد تا توسط دو دكمه بتوانيد دنده را تعويض كنيد‌. يكي از اين دكمه‌ها به منظور كاهش دنده و ديگري براي افزايش آن كاربرد دارد و براي خلاص كردن نيز بايد همزمان هر دو دكمه را فشار داد. بهترين شكل قرار گرفتن دست‌ها روي فرمان حالت 10:10 است. در صورت نصب آپشن دنده پشت فرمان دست‌ها به همين حالت بر روي فرمان مي‌مانند و بنابراين ايمني در رانندگي افزايش خواهد يافت. گفتني است تجهيز خودرو به اين آپشن با كيفيت بخشي به راندن اتومبيل، بسيار ضروري است چرا كه وسيله‌اي كمك كننده براي حفظ جان سرنشينان است. دنده پشت فرمان براي افرادي كه تمايل به رانندگي حرفه‌اي دارند، ضروري است، چرا كه با استفاده از اين آپشن سرعت عمل دست‌هاي شما حين رانندگي تا حد زيادي افزايش خواهد يافت. در واقع با استفاده از اين دنده ديگر لازم نيست دست شما مسير فرمان تا كنسول مياني را طي كند، بلكه همان‌طور كه فرمان را در دست داريد مي‌توانيد دنده را نيز تغيير دهيد و سبك يا سنگين كنيد.

جك صندوق برقي راوفور

جك صندوق برقي راوفور | جك صندوق عقب راوفور  آپشن‌هاي خودرو كه امروزه به بازار ارائه شده‌اند، همگي در جهت آسايش بيشتر رانندگان طراحي شده و موجب مي‌شود رانندگي راحت تر و مطمئن‌تري داشته باشيد. جك صندوق برقي خودرو آپشن موثري است كه آسودگي بيشتري براي راننده داشته و استفاده از درب صندوق عقب خودرو را آسان‌تر مي‌كند. صندوق عقب خودرو براي حمل بار و يا گذاشتن وسيله در آن، طراحي شده و استفاده زيادي دارد. هنگامي كه راننده مشغول به كار ديگري باشد و بخواهد به طور همزمان درب صندوق عقب خودرو را باز كند، با مشكل مواجه خواهد شد. اما با جك صندوق برقي مي‌تواند اين مشكل را به راحتي برطرف نمايد. در اين مطلب به جك صندوق برقي راوفور خواهيم پرداخت و با توضيحات كامل در مورد مزاياي جك صندوق برقي راوفور شما را با اين آپشن ضروري بيشتر آشنا خواهيم كرد. به منظور تهيه جك صندوق برقي راوفور نيز مي‌توانيد براي تماس با آپشن كار، با شماره‌هاي موجود در صفحه تماس گرفته و اطلاعات لازم را درباره اين محصول از كارشناسان مركز به دست آوريد و سپس خريدي مطمئن و آسوده داشته باشيد. در سيستم جك صندوق برقي سنسور تشخيص مانع استفاده شده است تا زماني كه هنگام بسته شدن درب صندوق عقب، مانعي جلوي آن وجود داشته باشد، آن را تشخيص داده و به راننده هشدار دهد. اين سيستم اتوماتيك بوده و به صورت هوشمند باعث باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو مي‌شود. نصب جك صندوق برقي بسيار راحت است و نيازي به قطع سيم كشي خودرو ندارد. براي نصب جك صندوق برقي خودرو تنها كافيست سوكت‌هاي آن را جايگذاري كرده و سپس آن را نصب كرد. اين مزيت باعث مي‌شود كه گارانتي خود را نيز باطل نشود. در برخي مواقع درب صندوق عقب خودرو با شدت بسته شده كه مي‌تواند باعث آسيب زدن به خودرو شود. با كمك جك صندوق برقي اين مشكل به سادگي حل خواهد شد و مي‌توانيد با تنظيم سرعت جك‌هاي اين سيستم در زمان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو از وارد شدن خسارت به آن جلوگيري كنيد. از مزاياي ديگر اين سيستم قابليت تنظيم ميزان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو است. اين مسئله موجب مي‌شود زماني كه خودرو در محوطه‌اي با سقف كوتاه قرار دارد، بتوانيد درب صندوق عقب خودرو را به ميزان دلخواه باز كرده و از برخورد درب صندوق عقب به سقف و ايجاد خسارت جلوگيري كنيد. در صورت استفاده از جك صندوق برقي خودرو براي باز شدن درب صندوق عقب مي‌توانيد از ريموت فابريك و كليدهاي داخلي خودرو نيز استفاده كنيد. جك صندوق برقي خودرو متناسب با نوع هر خودرو طراحي متفاوتي دارد و هنگام خريد آن بايد به اين نكته توجه كنيد. تمامي مزاياي گفته شده شامل جك صندوق عقب راوفور نيز مي‌شود. اگر قصد خريد جك صندوق برقي راوفور را داريد و مي‌خواهيد آن را با قيمتي مناسب تهيه كنيد با آپشن كار تماس بگيريد و راهنمايي‌هاي لازم را از كارشناسان مركز به دست آوريد. حال كه با اين موارد آشنايي پيدا كرديد ، شما مي توانيد جهت تهيه و نصب اين آپشن ها بر روي خودروي خود به سايت شركت اپشن كار مراجعه فرمائيد.  


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۶ فروردين ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۷:۵۰ | نویسنده : admin |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی