farencat

farencat

<-PostTitle->

تصفيه آب چيست؟

تصفيه آب، به فرايندي گفته مي شود كه در طي انجام آن مواد شيميايي، آلاينده هاي بيولوژيكي، فلزات سنگين، گازهاي معلق از آن حذف مي شود و كيفيت آب آشاميدني را بهبود مي بخشد. در حال حاضر تصفيه آب با روش هاي مختلفي صورت مي گيرد كه يكي از جديد ترين آن ها سيستم اسمز معكوس است كه مناسب ترين و كامل ترين روش تصفيه آب به شمار مي آيد.

آب به دليل داشتن ساختار مولكولي غير معمول، به طور شگفت انگيزي بسياري از مواد را در خود حل مي كند. به دليل گردش آب در طبيعت، آلودگي هاي وارد آب مي شود كه بخش عظيمي از آن توسط سيستم تصفيه آب شهري بر طرف مي شود. اما برخي از آن ها تا مرحله آخر باقي مي مانند و يا در طول مسير به دلايل مختلف از جمله قديمي سيستم لوله كشي به آب اضافه مي شوند.

با استفاده از دستگاه تصفيه آب مي توان آلودگي هاي مختلفي نظير، سرب موجود در آب، ميكروب ها، رسوب، انواع پاتوژن ها، كلر و مواد معدني اضافه را از آب آشاميدني حذف كرد. دستگاه تصفيه آب با از بين بردن درصد بالايي از آلودگي ها سبب مي شود كه آب آشاميدني ما مزه ي بهتري پيدا كند.

كاربرد دستگاه تصفيه آب

كاربرد دستگاه تصفيه آب ، دستگاه تصفيه آب خانگي با متد و روش هاي مختلف و استفاده از فيلترهاي خاص و منحصر به فرد آب را تصفيه مي كند. مزاياي آب تصفيه شده براي بدن بسيار زياد است. امروزه روش اسمز معكوس، جايگاه خاصي در ميان روش هاي تصفيه آب پيدا كرده و بسياري از آلاينده هاي موجود در آب را از بين ميبرد. روش اسمز معكوس به عنوان يك سيستم تصفيه آب محبوب خانگي راه خود را به منازل باز كرده است. اين سيستم دقيقا به روش اسمزي گياهان طراحي شده است. فرايندي است كه طي آن مولكول هاي آب از يك غشاء به ضخامتي كه قطر يك هزارم ميكرون به وسيله فشارآب عبور داده مي شود.

تصفيه آب مزاياي فراواني دارد كه در متن زير به برخي از آن ها اشاره مي كنيم:

  • پوست سالم و با نشاط
  • تنظيم متابوليسم بدن
  • تصفيه ي كبد از آلودگي ها
  • رفع مشكلات كليوي
  • خوش طعم تر و سبك تر شدن آب
  • جذب بهترآب در بدن
  • صرفه جويي در آب

نتيجه گيري:

به طور كلي، استفاده از آب آشاميدني سالم براي انسان بسيار ضروري مي باشد زيرا 70 درصد بدن انسان را آب تشكيل مي دهد. با افزايش آلودگي هاي آب و وجود آلاينده ها و فاضلاب هاي انساني بيماري هاي مرگبار سلامت انسان را به خطر انداخته است. با استفاده از دستگاه تصفيه آب مي توان درصد بالايي از آلودگي هاي آب را از بين برد. روش اسمز معكوس يكي از كاملترين روش هاي تصفيه آب مي باشد كه راه خود را به منازل باز كرده است. تصفيه آب، كيفيت آب مصرفي را بهبود مي بخشد و سبب بهتر شدن بو و مزه ي آب مي شود. آب تصفيه شده مزاياي بسياري براي بدن دارد و متابوليسم بدن را تنظيم مي كند و پوست سالم و شادابي را براي ما به ارمغان مي آورد.

 


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ | ۰۶:۱۴:۴۶ | نویسنده : admin |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی