farencat

farencat

<-PostTitle->

باربري تهران

هر فردي تخصصي دارد و پيشه ما باربري است. در صورتي كه باري داريد و قصد كرده ايد آن را از محلي به محلي ديگر ارسال كنيد، فارغ از آن كه بار چيست و چه ويژگي هايي دارد، نياز به يك باربري داريد. اين باربري بايد كار خود را جدي گرفته و تمام تلاش خود را مبني بر حمل صحيح، اصولي و سالم بار شما به كار بندد. در اين نوشته، تمركز خود را معطوف به باربري تهران مي كنيم و بررسي خواهيم كرد چگونه مي توان بهترين خدمات را در اين حوزه دريافت كرد. به خصوص در صورتي كه اسباب كشي در پيش داريد، اين نوشته را از دست ندهيد.

باربري تهران چه خدماتي را ارائه مي دهد؟

 

خدمات باربري تهران به طور كلي شامل سرفصل هاي زير مي شود:

 

خدمات باربري تهران

 

• حمل و نقل وسايل منزل يا همان اسباب كشي در تهران؛

• سرويس دهي به ادارات، سازمان ها و ارگان هاي خصوصي و دولتي

(اين مجموعه ها معمولا نياز بالايي به حمل و نقل وسايل دارند و از آن جا كه در قبال حفظ سلامت بار مسئوليت به دوش مي كشند، همكاري با باربري هاي استاندارد برايشان اهميت بالايي دارد)؛

 

• حمل و نقل فروشگاهي

(فروشگاه هاي مختلف، از سوپرماركت هاي سنتي گرفته تا مراكز توليد و پخش، براي حمل و نقل تجهيزات و توليدات خود با شركت هاي باربري وارد مذاكره مي شوند).

 

امكانات ويژه باربري تهران كدام اند؟

حال كه با دسته بندي سه گانه خدمات باربري تهران تحت مديريت باربري ياسا آشنا شديم، زمان آن فرا رسيده تا ويژگي هاي منحصر به فرد، ويژه و تخصصي كار را تشريح كنيم. شايد براي شما عجيب به نظر برسد اما باربري در چارچوب استانداردهاي بين المللي، ايزو دريافت مي كند و امري است تخصصي. بگذريم، امكانات ويژه باربري تهران در يك سفارش اسباب كشي عبارتند از:

 

• تهيه كارتن بسته بندي ويژه و انجام تمامي امور مربوط به اين حوزه

(در اختيار داشتن تجهيزات استاندارد و بسته بندي اصولي تضمين مي كند كه بار سالم به مقصد برسد)؛

 

• اعزام كارشناس به منظور ارزيابي بار و ارائه مشاوره درباره چگونگي حمل و نقل

(گاهي بار ارزش ريالي بالايي دارد و نمي توان از طريق اپراتورهاي ساده شخصا وارد عمل شد)؛

 

• دريافت سفارش هاي ظريف يا آن هايي كه اصطلاحا مقاومت و استحكام كافي را ندارند

(اگر پيش از اين تجربه باربري در تهران را داشته باشيد، حتما با مواردي مواجه شديد كه افراد از ارائه تضمين حمل و نقل سالم بار سرباز زده اند. زيرا بعضي تجهيزات در ذات استعداد شكنندگي دارند و حمل آن ها دقت بيش از حد مي طلبد)؛

 

• بسته بندي وسايل؛

• و آغاز بارگيري، حمل و نقل و تخليه بار در محل مورد توافق در كمترين زمان ممكن.

بين اين همه باربري تهران، چرا بايد باربري ياسا را انتخاب كنيم؟

خدمات باربري تهران خود را از باربري ياسا دريافت كنيد زيرا در بسياري از زمينه ها پيشرو عمل مي كند و ويژه است. ما براي اين مدعا دلايلي داريم كه در ادامه، ذيل چند عنوان، آن ها را بررسي كرده ايم.

 

تفكيك تخصصي حمل بار

براي آن كه مشتري در كمترين زمان ممكن بالاترين كيفيت را دريافت كند، ما نيروهاي خود را بسته به تجربه و تخصص به چند گروه تقسيم كرده ايم و خدمات زير را به تفكيك، توسط نيروي هاي كاركشته در همان حوزه ارائه مي دهيم:

 

• بسته بندي بار و اثاثيه منزل

(نيازي به تاكيد نيست كه از راننده تا افرادي كه بار را حمل مي كنند، با چند و چون يخچال و تلويزيون، كمد و تخت و البته ظروف شكستني مختلف آشنايي دارند)؛

 

• حمل و جابه جايي جهيزيه

(زماني كه يك زوج عزم رفتن زير سقف را مي كنند، مساله حمل جهيزيه مطرح مي شود. دقت، ريزبيني، تعهد و ظرافت حمل بار در اين قسمت فوق العاده حياتي است و ما بهترين نيروهاي خود را به اين حوزه تخصيص داده ايم)؛

 

• حمل بار بوسيله نيسان و وانت

(در مواقعي كه وسايل محدود باشند، نيازي به ماشين هاي سنگين نيست و كار با نيسان و وانت پيش مي رود. اما همين سرويس هم تجربه و تخصص مي طلبد)؛

 

• حمل بارهاي سنگين

(بارهاي سنگين دنياي جدايي هستند و انتقال آن ها از سويي به ناحيه اي ديگر، چالش هاي مخصوص به خود را دارد. ما در اين بخش هم افراد كاركشته اي در چنته داريم).

 

تفكيك دقيق نواحي سرويس دهي

در باربري ياسا تهران را به چهار بخش باربري شمال تهران ، باربري جنوب تهران و.. تقسيم كرده ايم و سعي بر اين بوده تا راننده ها به صورت بومي با ناحيه اي كه در آن سرويس مي دهند آشنايي كامل را داشته باشند تا در زمان مكان يابي و حمل بار، كوچكترين اتلاف وقت ها هم از بين رفته و كار در هماهنگي كامل، طبق برنامه ريزي از پيش تعيين شده ادامه يابد.

 

سرويس شبانه روزي

در هر زمان و هر مكاني كه به خدمات  اتوبار ما احتياج داشته باشيد، حاضر مي شويم پروژه شما را به سر منزل مقصود هدايت مي سازيم. حمل بار زمان نمي شناسد، در نتيجه مركز ما به صورت شبانه روزي به كار ادامه مي دهد.

 

ارائه بيمه نامه معتبر و ضمانت شده

از آن جا كه حرف مرقوم نشده روي كاغذ ضمانت اجرايي ندارد، نه تنها خدماتي كه زير شاخه باربري تهران ارائه مي شوند ضمانت حمل سالم دريافت مي كنند، كه براي تمامي بارهاي ارسالي به سراسر كشور، بيمه نامه معتبر صادر مي شود تا افراد با خيال راحت بار خود را به دست ما بسپارند.

 

برخورد حرفه اي نيروهاي اجرايي

اين بند را نه به عنوان تعريف، بلكه به عنوان حقيقتي افتخار آميز ارائه مي كنيم. از لحظه تماس يا ثبت سفارش تا تحويل بار، با هر فرد حاضر در باربري ياسا كه مواجه شويد، احترام و روي خوش او را احساس خواهيد كرد. اين مهم با اتكا به تعهد حرفه اي ما شكل گرفته است.

باربري تهران با باربري ياسا

مقاله حاضر را در اين قسمت به پايان مي بريم با اين اميد كه آن چه درباره باربري تهران در ذهن داشته ايد را به طور تمام و كمال دريافت كرده باشيد. در صورتي كه اينگونه نيست، كافي است با ما تماس بگيريد تا كارشناسان حاضر در باربري ياسا، اطلاعات دقيق تري از نحوه همكاري در اختيار شما قرار دهند.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۸:۱۰ | نویسنده : admin |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی